tisdag 29 mars 2011

Sova

Märta är helt otrolig på att sova. Dels så kan hon sova långa stunder men framförallt så verkar hon sova lite varsomhelst. Hon gillar att sova i vagnen, i bilen och på sin pappa. På nätterna sover hon i sin egen säng men på morgonen tar jag ibland över henne till mig för att få sova lite till när hon verkar pigg. Har jag tur så somnar hon in ordentligt och då kan jag gå upp och göra mig iordning själv. Märta älskar att ligga mage mot mage så att hon kan burra in sig i halsen. Hon lyfter huvudet och flyttar det tills hon är nöjd. Ibland så ligger hon så högt upp i halsen att det nästan är svårt att svälja. Men det är väldigt mysigt:)

Morsning!

3 kommentarer:

Elin sa...

haha! Charlie sov också galet mycket när han var liten. Jag säger bara "passa på och njut!"

Kram på er!

Kristin sa...

Åhåhåhåååh! SÖÖÖT!

Tove sa...

hon verkar ha bra kläm på det där med att sova!