tisdag 21 juni 2011

I goda vänners lag

På det viset spenderar jag mina dagar den här veckan. Har träffat kusin+barn och två kompisar som faktiskt skulle kunna kallas barndomsvänner. Vi spelade spel och tränade på HLR. Det är inte klokt vad hårt man ska trycka för att hålla igång ett hjärta. Jag hoppas att jag aldrig behöver använda den kunskapen och att jag isf kommer ihåg hur man gör. Här myser Frida med Märta. Frida ska få ett småsyskon i september. Hon berättade att hon hoppas att det blir en kille, isf vill hon att han ska heta Pappa. Om det blir en tjej tycker hon att bebisen ska heta Märta:)Igår kom Maria och hennes Andreas på besök. De gosade med Märta, vi hängde på altanen, gick en promenad och åt jordgubbar. Här är Maria och Märta.De blev avbytta av Oskar och Malin. En barndomskompis till Anders samt hans fru. Tyvärr tog jag aldrig kort på dem även om Malin hade en väldigt fin blå klänning på sig.

Inga kommentarer: