torsdag 9 juni 2011

Vilken härlig dag!

Hej!

Det finns viss risk att det här blir ett typiskt rörigt inlägg.. Idag har varit en härlig dag. Jag har träffat Sara. Hon är gravid och ska snart få en liten bebis! Det var supermysigt att bara prata om bebisar och allt som hör till. Tack för den härliga stunden! Sedan tog jag en kort sväng på stan för att köpa ett par shorts till Märta. Försökte prova lite kläder själv men Märta hade inte tålamod med att vagnen skulle vara stillastående så jag fick hasta vidare. Väl hemma blev det en snabbstädning innan pastorn kom hem för att prata barnvälsignelse. På söndag ska Märta välsignas i vår kyrka kl 10. Kom gärna då om ni har tid och lust!

Efter det var var det lite välbehövligt slappande framför TV:n med Anders. Till slut lyckades jag masa mig därifrån för att färdigställa två LO:s! Så skönt att få det gjort innan de blir liggande för länge och känns tråkiga att slutföra. Sedan har jag busat med Märta som har varit på glatt humör under kvällen. Vad man än har sagt eller gjort så har hon skrattat och busat. Iaf tills hon har hittat sin hand och istället försökt få in den i munnen så långt det har gått. Hon ser ganska galen ut då.

Nu verkar hon har tröttnat på babysittern så det är nog dags att lägga henne!

1 kommentar:

Sara H sa...

Tack själv för trevligt sällskap och svar på 1000 frågor. Hoppas verkligen inte det dröjer innan vi ses igen!