tisdag 16 augusti 2011

Jamie!

Fantastiskt! Härligt! Grymt! Underbart! Jamie Cullum är bäst! I helgen var jag och ett härligt gäng i Dalhalla och lyssnade på nyss nämnde man och hans band. De var så sjukt bra och Jamie är verkligen rolig. Vi satt på första raden, jag skriver det igen, första raden! Hade det inte varit för vattnet mellan publiken och scenen så hade vi kunnat röra vid honom. Jamie tyckte att den här scenen gav ett helt nytt perspektiv på det här med "stage-diving". Detta var tydligen deras sista konsert för den här turnen. Jag antar att det var en bidragande orsak till att de gav järnet. En annan orsak kan ha varit den härliga publiken. Dalhalla är ju en scen som har en otrolig akustik och alla ljud som publiken gav ifrån sig gick direkt tillbaka till scenen och Jamie, vilket är ganska ovanligt för en utomhusscen. Vi njöt av hela konserten och ville helst inte att den skulle ta slut.

Här är Jamie på flygeln. Jag är egentligen lite emot att man står på flyglar men när man bara är två äpplen hög så kanske det är okej..!?
Här är gänget som var på denna fantastiska konsert!
Vissa var mer laddade än andra men det spred sig snabbt till en stor glädjefest för oss allihop:)
Tack Maria som tog initiativ till denna härliga kväll!

1 kommentar:

Maria sa...

JAMIE!! Så fantastisk!! Jag är så glad för att ni var med!! Så GLAD!

Också är jag glad för att du tog ett kort på mig där jag ser ut som min mamma! Alltid lika uppskattat :D

Puss på dig!