tisdag 16 augusti 2011

Märta är scrappad!

Äntligen har jag tillåtit mig att börja scrappa lite bilder på Märta. Jag har bara framkallat några få vid en snabb beställning av de sista bröllopsbilderna. Jag är inte helt färdig med bröllopet. Några LO:s till ska det bli men det är ju kul att variera lite. Min favorit är den översta. Dels för att jag gillar kortet men oxå för att jag tycker att spetsbandet gjorde att sidan ser så mjuk ut. När jag ser det kortet så kan jag riktigt känna hur hennes lena hår kändes. Nu är det fortfarande lent men det går ju inte att jämföra med det där allra första håret.Den sista sidan ligger på Pysselmyrans blogg (som jag länkar till bland länkarna) och är gjord utifrån veckans utmaning. Kika gärna in där för att se de andras alster och va med å delta!

1 kommentar:

Björken sa...

Tänkte väl att du inte skulle kunna hålla dig ;)
Ursnygga var de!