onsdag 9 januari 2013

Favoriter för 2012

Inom scrapvärlden är det vanligt att man listar sina favoritLO:s för året som gått. Jag tänkte inte vara sämre utan här kommer mina favoriter. Inser att jag absolut inte har fotat alla mina alster så kanske finns det någon i ett album som borde varit med här egentligen. År 2012 var året då jag började med mixed media, ett sätt att scrappa där man använder många olika tekniker och färgprodukter. Det är mkt klet och klen och om det inte blir bra så är det bara att köra på med ett nytt lager. Ibland har jag motreagerat och velat använda alla mina fina papper istället för att skapa egna. Håller fortfarande på att försöka skapa en bra kombination mellan mitt gamla och nya sätt att scrappa.

Den här är en favorit för att jag blev så nöjd med färgerna och strukturen i pappret. Det är många lager med färg och pappret är riktigt tjockt.

Den här har ett annorlunda upplägg vilket jag tyckte var kul. Det är heller inte mina standarsfärger eller min vanliga stil på papper men jag gillar den massor.

Jag älskar verkligen det här fotot och är så glad att LO:n matchade fotot. Ibland kan de finaste fotona vara svåra att scrappa för man får sån prestationsångest.

Den här gillar jag för jag har lyckats få pappret bakom fotot att se ut som en fortsättning av täcket och färgerna var precis perfekta. Så perfekta att jag var tvungen att att lägga på lite vit färg för att det inte skulle bli "för bra".

Återigen ett exempel där jag blev så nöjd med hur jag fick till bakgrundspappret.

Gillar den här i sin enkelhet och bruna toner. Masken som ser ut som en tegelvägg kom till sin rätt här.

Förmodligen den enklaste och snabbaste LO:n jag gjort under året men tycker att den är perfekt som den är.

Vad vore en sådan här visning utan en turkos LO. Älskar ju turkos och scrappar mkt i den färgen. Gillar djupet i LO:n.

Tycker att den här blev rätt cool med allt färgklägg och trådar.

Kul med ett annorlunda upplägg och gillar att jag fick med i stort sett alla färger i fotot.
Kram

Inga kommentarer: