torsdag 31 januari 2013

Pysselmyran alster

Det blir faktiskt lite scrappat nuförtiden. Då och då sätter jag mig å skapar lite. Är väldigt nöjd för nu känner jag mig klar med albumet från Märtas första år. Så nu har jag fått foton från det andra året. Hon är ju visserligen inte två än men det finns ju många månader att börja med. Båda två har stämplar från Pysselmyran. Älskar verkligen de nya mixedmediastämplarna, använder dom på allt nuförtiden. Ibland är det svårt att veta vad man ska scrappa om när det gäller Märtas första år. Som semestrar, hon kommer ju inte minnas nåt från dom i alla fall. Är det kul för henne att veta vart vi var? Den undre är iaf från vår semester henne första sommar. Jag skrev en liten anekdot om kompisarnas dotter som var 4 år då. Hon sa till sin pappa att hon ville leka "pappaleken". John förklarade då att leken inte heter "pappaleken" utan följa John. Så sött!
Ha det!

Inga kommentarer: