tisdag 26 augusti 2008

Pysselretreat

Så kallade jag och Kristin vår dag igår. Kristin är en vän som (relativt) nyligen börjat med scrapbooking och hela sommaren har vi tänkt att vi skulle scrappa ihop men inte förrän nu har det blivit av. Hon tog med sitt pick och pack på tåget och kom hit i söndags kväll. På måndag morgon gick vi upp tidigt för att scrappa. Sedan satt vi till tolv på kvällen då vi till sist la oss för att sova. På de timmarna hann jag göra 6 LO:s!! Tror det är rekord för en dag. Å i förmiddags innan jag skulle till skolan hann jag göra en till! Det var en så härligt kreativ och inspirerande dag! Även om vi har totalt olika scrapstil så kunde vi inspirera varandra och ge tips. Kul, kul, kul!


Här är några små bilder från vår lilla träff:



Nä nu måste jag nog ta igen lite förlorad pluggtid.. Mors!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, fick en smärre chock... men oj vilken ära att få vara med i en LO av Karin :)

Anonym sa...

vad roligt att scrappa med en vän och ha sånt flyt samtidigt..Snyggt blev det också.