fredag 16 januari 2009

Examensdag!

Hurra! Äntligen är den här! Sista dagen på socionomprogammet. Idag är jag färdig socionom!! Grymt i kvadrat! Idag startar firandet med en seriös diplomering (fast med en liten hemlig bubblare på slutet) där det ska serveras champagne, vara tal och fin sång. Ska bli såå kul! Å imorrn är det en sista sittning för hela klassen. Hela jag är glad och bubblig! Tänk att jag har en examen nu (eller iaf om hemtentan bli godkänd men det tänker jag inte på nu..) efter 3,5 år! På måndag ska jag till mitt nya jobb och skriva på avtal och börja introduceras. Fantastiskt ändå!

Hoppas ni får en lika kul helg som jag ska ha:)

Kram

5 kommentarer:

Björken sa...

Wow, grattis coh slucka till på nya jobbet. Inte dåligta att sluta skolan på fredagen och gå till jobbet på måndagen. Imponerad!!!
Catrine/

Anonym sa...

Ni är såå välkomna till Berg i helgen!

Kristin sa...

åh, vad spännande! jättemånga grattiskramar!

Anonym sa...

GRATTIS!!

Anonym sa...

Härligt! Stort grattis till examen, och lycka till på nya jobbet.
kram! stina