torsdag 29 januari 2009

Bröllopsyra på Pysselmyran

Pysselmyran ska snart åka på bröllopsmässa så Sofia skickade mig ett härligt paket med stämplar, papper, band och lite andra dekorationer. Så på scrapträffen i söndags gjorde jag massor kort med det fina kitet. Här är några smakprov:

På det här kortet har jag använt stämplarna "BI- surr" och "KÄRLEKEN". Pappren är Maja design-mina vänner, rosa marina 2 och rosa marina 3. Stämpeln med bin sitter på distanskuddar.
På det här kortet har jag använt stämplen "Nygifta under brudbågen" som jag har målat med distresser och satt en klick glitterlim på varje blomma. Det prickiga pappret är Maja design- mina vänner, rosa marina 3 och det med swirlen är "två-sidigt med Rosa med bruna swirlar".


För övrigt så har jag börjat jobba, eller egentligen introduceras. Imorrn är den första dagen då killen som jag ska vicka för går på föräldraledighet. Så nu är jag själv på tjänsten och ska ta hand om alla ärenden på egen hand. Det börjar kännas lite nervöst. Det jobbigaste tycker jag är att de andra kommer behöva hjälpa mig så mkt och ta av sin egen tid för att få igång mig. Jag vill ju kunna allt på en gång och vara självgående men jag kan ju inte ett dugg känns det som. Jag vet att det är så för alla men det är ändå jobbigt. Vet knappt vart jag ska börja även om jag har fått instruktioner och tips. Men annars verkar jobbet väldigt bra. De som jobbar där är jättegoa och det ska bli spännande att sätta sig in i allt.
En liten uppdatering om mitt liv. Ska försöka blogga lite mer ni när vardagen är igång.
kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad skoj att vi skall gå samma kurs! Vi får hjälpas åt när vi kör fast :)

Björken sa...

De blev så fina!