torsdag 28 januari 2010

Rugga, riva och skrynkla

Här är mitt senaste pysselmyran alster. Kanske är det så att det är nån ny läsar på bloggen som undrar varför jag titt som tätt skriver om just pysselmyran. Det är nämligen så att jag är med i ett designteam hos en scrap/stämpelbutik som heter Pysselmyran. Pysselmyran/Sofia gör egna stämplar som hon låter mig använda för att ni ska få se alla underbara stämplar som finns att köpa. Så blir du sugen på nån stämpel så är det bara att rusa in i Pysselmyrans onlinebutik, eller varför inte den riktiga i Falköping, och köpa en själv. Kolla gärna in bloggen för mer inspiration från de andra i designteamet. På det här kortet har jag använt mig av de små pysselmyrorna. Jag har även använt mig av en av mina favorittekniker. Att rugga kanterna med en edge scraper och rulla och vika dem. Jag gillar verkligen den effekten. Man behöver inte ha en massa dekorationer och sånt utan det räcker med papper!
Ha det gött!

Inga kommentarer: