lördag 16 januari 2010

Släkten på besök

Idag var min morbror med familj på besök. Det är första gången de besök oss i vårt lilla hus. Vi åt glass med hemmegjord kolasås och banan eller apelsin. Såå gott! Vi passade på att ta lite porträtt av de flesta av oss. Först ut är mamma:
Nästa snygging är min morbror:
Här är min yngsta lillkusin.. somf aktiskt inte är så liten längre, hon är ju lika gammal som min yngsta syster. De växer så fort nuförtiden:)
Här är pappsen:
Här är då min yngsta lillasyster, sötnos:Fick ett bra kort på pappa oxå!?
Jag hoppas att alla har förstått att detta är stillbilder från en rörelse när man slappnar av i hela underkäken och skakar på huvudet. Egentligen är de mkt snyggare! Nu ska vi snart äta å sen kommer det hem lite kompisar till oss för att spela spel. Jihoo! Det har varit mkt spelande den senaste tiden och jag älskar det! Igår va vi hos Anders bror med familj och spelade "Ticket to ride". Jag vann första gången! De hade en extension till sitt spel som jag bara måste ha nu. Det var superkul! Har upplyst Anders om att jag fyller år snart och vart man kan köpa det... vi får väl se:)

2 kommentarer:

Tove E sa...

Haha såna bilder är så roliga! De blev häftiga med en bra kamera med, har bara provat med en dålig efetrsom det är det enda min familj äger :p Men du vad har du för användarnamn på scrappiz? Jag blev medlem där så jag kan titta på dina saker :) Kram kram ha det bra!

Kakans smått å gott sa...

Jag heter karinenestig på Scrappiz. Sök på mellanöstern annars så borde en del av mitt komma fram. Scrappiz blev hackat för ett tag sen och då försvann alla bilder för en viss tid. Några av mina försvann och jag har inte orkat reparera det än. Men du kan nog se en del, speciellt det tidiga..