lördag 16 januari 2010

Vinter!

Vackra vinter. Är så glad att jag tog med kameran till jobbet en dag och tog en lunchpromenad. Det vore så lätt att strunta i det när man sitter inne i värmen men det är såå värt det när man tar sig ut. Kan ju verkligen inte påstå att jag är duktig på det men så skönt när man väl gör det. Som min kollega har sagt nästan varje dag sen snön föll, det vackraste i livet är gratis. Det är så roligt på jobbet nu med två nya kollegor varav en jobbar i min byggnad. Det känns gott inför framtiden och är så härligt med en så go tjej! Du är grym du! En annan rolig grej med nytt folk även om de har jobbat med samma sak innan) är att jag får berätta hur vissa saker går till. Plötsligt är det inte bara jag som frågor utan jag kan även lära andra. Jag gillar att lära andra. Här kommer lite bilder från promenaden:

Idag hade jag tänkt gå till vår bröllopsfotograf för att beställa några förstoringar. Äntligen efter 1,5 år har vi bestämt vilka foton vi ska ta:) Självklart blev jag väldigt ivrig och ville göra det direkt men känner att jag måste jobba över idag. Det är lite mkt just nu och mkt som måste göras direkt! Förhoppningsvis hinner jag imorrn.. eller på lördag..

Ha de gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fina bilder! Du är en duktig fotograf!

Björken sa...

Härliga bilder. Du är duktig med kameran.
Börjar känna för en scrapprunda i Skara nu, har inte scrappat på jäääätte länge fär inget5 gjort själv längre...

Emma / Reko Stil sa...

Gud vilka fina bilder! :) Du är superduktig :) Och ja, det bästa i livet är verkligen gratis - finns det nåt bättre än vacker natur, som tar andan från en? :)

Sköt om dig!