söndag 8 maj 2011

Kommentarer


Har förstått att det inte har gått att kommentera i min blogg det senaste. När jag har provat så har det funkat för mig så jag förstår inte riktigt vad som händer. Går det fortfarande inte att kommentera? Kan inte nån skicka ett sms om det inte går är ni snälla:)

Förstår heller inte varför mina länkar har flyttat ned under texten istället för bredvid som det alltid har varit. Jag kan inte se att jag har ändrat något i mina mallar. Nån som har koll på sånt här? Så störande att jag inte alls förstår mig på sånt här, vill ju kunna fixa det själv..Bjuder på några Märta-foton oxå, bara för att hon är så söt:
Nu ska vi avsluta helgen med att ta en familjepromenad! Tänkte även försöka fota lite på vägen!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag kommentera! :)

Otroligt söt liten Märta!

Elin sa...

Kan kommentera skulle det såklart stå... jaja, nu blev det två kommentarer istället ;)