tisdag 31 maj 2011

Sötaste tjejen

Tänk att vi har fått världens sötaste bebis. Vem hade kunnat tro det liksom? Men varje dag så tittar jag på Märta och förundras över hur fin hon är. Ibland tycker jag nästan lite synd om alla andra föräldrar för det borde ju vara avundsjuka. Jag vet att alla föräldrar troligen känner såhär, och det är ju bra, men jag förstår inte att alla andra kan känna så när Märta uppenbarligen är sötast. Här är lite bilder på väldens finaste bebis!Ja, den avskavda kransen runt bakhuvudet kanske inte är den snyggaste måste väl erkännas men det hör ju bebislivet till:)

5 kommentarer:

Maria sa...

Jag vet inte hur det är med ändra föräldrar, men jag är lite avundsjuk, jag...

Kristin sa...

haha grym krans! var får hon den ifrån!
p.s. det är väl för väl att föräldrar tycker att deras eget barn är sötast. det hade ju varit hemskt annars. men märta är lätt bland de sötaste ungar jag sett!

Sandra (Sasha) sa...

Vilka söta foton! Och visst är hon söt - det måste ligga i släkten! ;)

Elin sa...

Men hon ÄR ju supersöt!

BETSY sa...

Världssöt - verkligen!