lördag 2 februari 2013

VABruari

Ja, vi började februari månad som så många andra, med vab. Märta fick feber i torsdags och det håller fortfarande i sig. Jag hade en hög förhoppning om att det skulle ha gett sig tills idag.. men fortfarande 38 graders feber. Så tråkigt, både för henne och för oss. Hon är hyfsat pigg när hon är vaken, om än rätt labil men sover länge mitt på dagen. Det är även jobbigt jobbmässigt. Man kommer ju aldrig riktigt ikapp men nåt utan kämpar för att hålla allt flytande. Men nästa vecka ser ut att kunna bli ganska bra då har jag nog tid att hinna med allt som måste göras.

Idag skulle vi ha åkt på barnkalas men det blev inget med det. Istället tog jag en vända på stan och började köpa lite presenter till Märta när hon fyller två om en månad. En plastdjurshundvalp, ett plastdjursföl, strumpor och ett 16-bitarspussel. Anders åkte iväg för att träna inför Vasaloppet för en stund sen. Så nu sitter jag å Märta och kollar på Mamma Mu.



Inga kommentarer: