onsdag 13 augusti 2008

Herr och fru

Kan vi kalla oss nu! Efter snart 6 års diskussion har vi nu samma efternamn och är alldeles gifta. Vi hade en riktigt härlig dag. Jag gick upp tidigt och åkte till frisören som även sminkade mig. Där spenderade jag ca 2,5 h i hennes ömma vård. Jag blev mkt nöjd med resultatet, det blev precis som jag hade tänkt mig det! En snabb omklädning till klänning och sen ännu snabbare till fotografen. Sen fotade vi oss ett par timmar på olika ställen innan det var dags för vigsel. Jag var inte speciellt nervös innan vigseln men när jag gick in så började det pirra i magen. Och jag blev så överväldigad. Tänk er att gå in i en kyrka där ca 200 pers kollar på dig med lagom kärleksfull blick. Det är obeskrivligt, jag började nästan gråta men det kom som skratt istället. Så jag skrattade mig fram till altaret hängandes i min blivande mans arm. Vigseln var så fin och musikerna såå duktiga. Vi hade 4 solosånger och 3 psalmer. Sångerna var "If I used to love you" med Daniel Lemma, "More than you'll ever know" med Michael Ruff, "Everything" med Michael Bublé och "You take my breath away" med Eva Cassidy. Psalmerna va "Saliga visshet", "Högt i stjärnehimlen" och "I denna ljuva sommartid".





Efter vigseln åkte vi till "trädet" och tog lite kort med vår kompisfotograf, ca 450 bilder tog vi på en halvtimme typ:) Sen anlände vi till festen som var superkul. Massor fina/roliga tal och spex. Vi kände oss otroligt glada som har alla dessa i vår bekantskapskrets, så många duktiga och talangfulla människor. Åh, det finns så mkt att berätta men inlägget skulle bli såå långt då så det är bäst att inte börja. Tyvärr har jag inte lyckats få tag på nån bild av oss än, är det nån därute som har nån/några bilder så maila dem jättegärna till mig! De behöver inte vara särskilt bra.





Å tack så mkt allihop som gjorde dagen möjlig och så underbar!





Här konmer iaf ett kort på mig när jag är färdig hos frisören.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, stort grattis Karin! Vad härligt det låter, jag ser fram emot fler bilder! *kram*

Anonym sa...

Du var så snygg så =)
jag har en del bilder, kan försöka få över dem till dig :)

Kristin sa...

ö pscch! kompisfotograf va! jag har ett namn faktiskt!

Anonym sa...

Stoooort grttis!!!

Ser fram emot att få se fler bilder!

Hoppas vi ses snart, så får vi kanske se lite bröllopsLOs också =)


Kram