torsdag 14 augusti 2008

Ops, har visst glömt..

.. att skriva om min morgongåva. Jag har inte haft en aning om vad min blivande make skulle köpa till mig i morgongåva men föga ananade jag att det skulle kunna bli en sånhär! Så länge som jag har suktat, längtat och velat ha en. När jag fick paketet och slitit av pappret blev jag så överraskad och glad att jag började gråta glädjetårar (vill bara tillägga att det inte har hänt så många gånger tidigare). Min härliga man hade köpt något som jag inte ens vågat önska mig, en digital systemkamera!!! En Canon Eos 450D!!! Här finns en bild och lite info om ni är intresserade. Sedan dess har jag försökt lära mig alla funktioner och inställningar och har läst igenom instruktionsboken noga. Nu ska jag bara lära mig att använda dem oxå:)

Här kommer några av de första korten!




Ha det gött!

Inga kommentarer: