fredag 5 april 2013

5 dagar kvar

Idag är det fem dagar kvar till lillplutten förväntas komma ut. Dvs så kan det bli allt från idag tills om ca 3 veckor. Konstigt att inte ha en aning om vad som väntar en om bara några timmar. Det är inte så många tillfällen i livet då man verkligen inte har någon kontroll, eller iaf kan vara säker på att man inte har kontroll. Vanligtvis så vaknar jag och bestämmer mig för ungefär vad jag vill göra utav dagen och planerar in saker för nästföljande dagarna. Men nu.. allt jag planerar får vara med en nypa salt och jag måste hela tiden säga till alla att vi får se om jag kommer. Det verkar inte vara något på gång än iaf.

Som om inte detta är nog med spänning i livet så har vi haft vår sista planerade visning av huset igår och nu är det bara att se vad som händer med budgivning och försäljning. Det avgör ju oxå en del om hur livet kommer se ut i framtiden.

Här är en bild på vår lilla loppa som varje gång med bestämdhet förnekar att det kommer en bebis så fort vi för det på tal. Ska bli spännande att se hennes reaktion på ett litet syskon.

2 kommentarer:

Made by Ina sa...

Åhh, att det är så snart som ett syskon är på väg!! Styrkekram

BETSY sa...

Åh, jag följer budgivningen med stor spänning! Ren glädje!! Det måste ju vara ert fantastiska kök ;)
Hoppas lillplutt vill komma ut snart!