tisdag 21 oktober 2008

En fråga om punchinella..

.. fick jag häromdagen. Jag köpte mina på Jommas lilla krypin för ett par månader sen. Sen vet jag att Pysselmyran har i sin butik utanför Falköping om man vill åka dit och se dem irl. Om man vill handla via nätet så märkte jag Scrapaddicted har till försäljning.

Sitter här och försöker skriva hementa men har som vanligt svårt att hitta något flow och få ut nåt vettigt på papper. Känner dessutom att jag inte riktigt vet hur jag ska fylla ut pappersantalet.. Har ni nåt tips som handlar om hur status påverkar socionomers yrkesidentietet så mottages det tacksamt. Allt ifrån nåt att diskutera, nån spännande tanke, till litteraturtips.

Idag får vi huset!! Då ska vi dit och kika för första gången sedan visningen för tre veckor sen. spännande!! En annan trevlig sak är att min mellersta lillasyster (jag har 3) fyller år idag! Grattis till dig Eva!

Inga kommentarer: