onsdag 8 oktober 2008

Punchinella

Hejsan!
Allså, att scrappa är så kul! Om du inte har gjort det nångång och vill prova på så hör av dig! Alla kan och har man inga idéer själv så får man härma nån annan, inom scrapbookingen kallas det att scraplifta:) Det är alltså så vanligt att man har ett eget ord för det. Här är en produkt som jag använder ibland som heter punchinella. Det är resterna från när man gör paljetter och ser så läckert ut! Hade tänkt redigera de här bilderna först men jag tycker de duger som de är. Förrästen har jag nu anmält mig till kursen i digital bildhantering på Jönköpings högskola online för vårterminen. Häng på du oxå!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill prova på scrapping någon gång :) (gjorde jätteenkla häften till mormors begravning, alltid en början). Tycker vi tar en scrappkväll nån gång :D