torsdag 9 oktober 2008

Ett födelsedagsbarn i släkten

Eller, barn och barn, hon fyller ju 30! Halvvägs till 60 med andra ord:) Det är Sandra jag pratar om. Min svägerska (har fortfarande inte rikitgtvant mig vid de nya titlarna) som var den som lärde mig att scrappa. Vi försöker ganska ofta scrappa ihop när vi får möjlighet och det är så roligt att sitta tillsammans. Fastnar jag kan Sandra alltid komma med nåt tips eller förslag som tar mig vidare. Så här är ett litet kort till Sandra på hennes dag, gå gärna in och gratta hennes på hennes blogg.

Siffrorna fick en släng med krackeleringslack innan kortet skickades iväg.

Födelsedagsstämpeln kommer från Pysselmyran och är en superbra stämpel tycker jag.
Självklart skrev jag en hälsning oxå men det var efter jag scannade.

Scraputmaningen har en ny tävling på bloggen! Den här gången handlar det om att stämpla och du har möjlighet att vinna en grabbag med stämplar av Pysselmyran om du deltar.. Här är mitt bidrag. Tyvärr syns inte de gröna glitterlimspluttarna så bra.

Det var allt för nu. Ha de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh! Så fina kort du har gjort!
*springer och grattar Sandra*
kram! stina

Anonym sa...

Så supersnyggt! tack!