fredag 10 oktober 2008

Snart kommer Anders!

Hehe, hemma hos min familj så brukar de alltid alla säga/sjunga "nu kommer Anders" när de ser honom genom fönstret parkera bilen. Kan tillägga att de sjunger med en såndär lite retfull ton som om jag skulle bli generad. Det va kanske så de första gångerna han hälsade på och familjen fortfarande tyckte det va lite roligt och spännande med en pojkvän i huset. Numer är det bara en rolig grej som har hållt i sig och efter 6 år så är han mer eller mindre en i familjen. Och snart är det jag som får ropa "nu kommer Anders!". Den här veckan har varit långsam utan honom och jag har verkligen längtat efter idag.


Här är lite idolkort på min älskling:


Visst är han fin!? Säger jag ur mitt helt objektiva perspektiv:)

Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, det är han verkligen!!

Anonym sa...

Åhh, jag håller med dig fullt ut att han är fin ;) (o det är du också!)

Ida-Maria sa...

ni är ju finast! jag kommer snart till er! dock kommer josef inte med :( det suger, han har spelning i anderstorp elller var det nu var någonstans... helt värdelöst, men han hälsar att han vill komma...
BTw, kort från bröllopet, har du möjligtvis några som du kan dela med dig av? pussen