onsdag 23 april 2008

Använda tårtpapper

På scraputmaningen har vi idag en utmaning att använda tårtpapper på en LO. Här är min LO med tårtpapper, blev ganska nöjd. Enkel men jag gillar färgerna. Kortet nedan är till en kompis som mist sin mamma i cancer, postade det idag.. Bättre sent än aldrig liksom. Det var såå svårt att göra.



För övrigt har det varit en bra dag. Vi träffade vår handledare så nu vet vi vad vi ska jobba med de närmaste veckorna. Imorgon ska vi dessutom göra ytterliggare en intervju, denna gång med lärarna. De hade inte så mkt tid på sig imorrn så det kan bli spännande. Två lärare som ska prata om sin hjärtesaker på under 40 min... Det kommer aldrig att gå:) En härlig grej är oxå att vi på lördag ska flyga luftballong!! Det har varit lite problem med att hitta en flygtid men nu fick vi en, så hoppas bara att det inte blir inställt pga dåligt väder!! Det har vi redan varit med om tidigare. Nu måste jag gå å lägga mig, är såå trött! Kanske kan förklara det flummiga inlägget... God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kortet är helt underbart. Förstår att det var svårt att göra, men din kompis kommer uppskatta det så mycket. Kram!