söndag 27 april 2008

LO:s!!

Det blev ingen ballong... Det skulle tydligen regna och åska. Vi såg lite regn vid fyra men sen blev det inte mer. Känner mig ganska besviken, var så sugen på att flyga. Men det fick bli mer shopping i Stockholm istället. Hittade en tröja.. på H&M. Sambon däremot köpte 3 shorts och två skjortor, allt i samma affär en kvart innan stängning:) Idag har jag varit i kyrkan och sen spelade vi frisbeegolf. Det va riktigt kul! Sen var det mat och spel. En härlig söndag helt enkelt!

Här kommer några LO:s jag gjort sen senast:


2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, en bror. Fina LO:s =) du är duktig!
tråkigt att det inte blev ngn ballongfärd...:/

Kristin sa...

har jag glömt att säga att jag tycker det är tokkul att du ha en blogg nu? är här jämt och kollar! när jag inte leker med min bindningsmaskin förstås, jag är så glad åt den fortfarande! :)

tänkte förresten fråga om du vet om det finns chipboard eller liknande i 12x12, som man kan ha till pärmar och så? jag har kollat runt lite men hittar inget. och du vet ju allt :) kram!