fredag 18 april 2008

Det blev en glass av seger!

Hehe, intervjun gick bra! Självklart hade vi säkert kunnat gjort bättre ifrån oss och inte ställt så ledande följdfrågor men eleverna va superduktiga. De svarade ärligt och engagerat, helt enkelt tog det på allvar. Stor eloge till dem!!

Här kommer en LO jag gjort till scraptumaningens utmaning om att använda virkade blommor. Vilket passar inte bättre än till en LO om vårt stickmys!! Där jag lärde mig att virka dessa blommor. Några har jag gjort själv och några har svärmor gjort. Har fått höra att hon har fastnat på att virka blommor så det finns nog några stycken som väntar hemma...!?



Nu måste jag transkipera! Ha en skön dag i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp! Kan garantera att blommor kommer vi ha i överflöd. En hel stickkorg kommer snart att ha förvandlats! Efter 4 dagar hade jag inte färre än 73 st att hämta. ;) Så kan du ju själv räkna ut hur många du har när du kommer hem...