fredag 11 april 2008

Det va en olycka!

Ca 24 timmar före mål så förlorade jag. Är så besviken på mig själv och ännu surare blir jag över att det va en olycka. Det va verkligen inte alls meningen, jag bara glömde av mig.. På kören igår råkade jag äta av fikat.. Dvs ett glas saft och en liten torr kaka, grejer som jag inte ens är särskilt förtjust i. Jag och två tjejer till hade hand om fikat och delade ut till alla, när alla hade fått tänkte jag att då är det väl vår tur då. Plötsligt kom jag på mig själv med att sitta och äta sånt som var förbjudet enligt vår deal och det var av ren tankspriddhet! Det hade varit en sak om jag inte kunnat hålla mig från godis och tillslut gett efter och köpt något riktigt gott men så var det ju inte. Istället glömde jag av mig och åt nåt som jag knappt vill ha ens i vanliga fall. Allså tydligt att det inte va med flit. Så nu är det bara att punga ut med pengarna till de andra.

Annars går tankarna till en vän vars mamma dog i påskas. Idag är det begravning och jag hoppas de får en fin minnesstund i all sin sorg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du skaffat blogg!!! Kommer att titta in hät OFTA!!! Gillar din stil men det vet du ju redan:)