torsdag 10 april 2008

Min klänning

Igår va jag och provade min bröllopsklänning!! Superspännande, tänk att den klänningen är min, att jag köpt en så fin klänning!? Är så nöjd med mitt val.. som tur är.. Kom även på att igår va det exakt 4 månader kvar tills det är dags att använda klänningen på riktigt! Nu ska jag på allvar börja fundera på smycken, har ni nåt tips?

En annan stor nyhet i våra liv är att min pojkvän nu har fått jobb!! En fast tjänst i den kommun vi vill flytta till i framtiden, nu blir framtiden direkt efter bröllopet vilket innebär att vi får flytta isär tre dagar efter att vi sagt "ja" till varandra. Jag har en termin kvar på min utbildning här så jag får vackert stanna kvar och plugga här i min ensamhet... eller ja, utan pojkvännen iaf.

Nu måste nog jag fortsätta läsa regeringen senaste rapport om gymnasieskolan och sammanfatta den till vår c-uppsats. Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Plugga klart utan din man menar du... inget mer pojkvännande hit o pojvännande dit när ni väl gift er ;)

KUL att han fått jobb! Och kul att du är nöjd med din klänning, ska bli kul att se den :D jag har iaf köpt skor idag som jag kan ha då ;)