söndag 6 april 2008

Söndag

Så var det söndag och ytterliggare en vecka har man överlevt:) Oj, det där kanske lät allvarligt, inte riktigt menat så men ändå lite. Va hos några kompisar och såg en film nu ikväll "The Kingdom" tror jag den hette. Handlade om att några FBI agenter åkte till Saudiarabien för att utreda vem som sprängt en bomb. Ganska okej film och den stämde överens med hur det ser ut i världen nu typ. Men iaf, då sprängdes det en del och efteråt pratade vi om hur oväntat sånt kan ske. Det är ju liksom inget man räknar med, att man ska bli dödad i en bomb. Såg en annan bra film igår "Little miss sunshine", jag tyckte den va superkul! Så sjuk, udda, rolig och varm film. Kan rekommendera den varmt, är oväntad in i det sista:)

Förutom att se på film så har jag varit på en konsert och en mässa. Konserten va med två körer, en manskör och en damkör som sjöng för sig och ihop. Stilen va väl ganska klassisk tror jag och de va såå duktiga. Kul att gå och lyssna på kör IRL och få njuta. Mässan va med Erik Tilling, en kille som har skrivit en del lovsånger "Göm mig i dina vingar" och gör dem i folkviseton. Härligt, helt enkelt. Jag gillar speciellt han version av "Härlig är jorden", den känns som en riktig vandringssång i det stuket.

Scrappat har jag oxå gjort lite i helgen men inget som kan visas upp än men det kommer tids nog.

Ha det gött hörrni!

Inga kommentarer: