torsdag 20 november 2008

Foton

Här är ett par bilder som jag tog hemma i Lidköping. Tjejen är min yngsta lilla syster, som inte är så liten längre. Det var ett sånt härligt ljus ute så vi tog kameran och gick ute en sväng. Har ett tag nu funderat på hur man egentligen sätter ihop två bilder och gjorde ett försök. Jag tror att det finns ett lättare sätt men det gick iaf. Jag är inte helt nöjd med ramarna, tycker de är för hårda men kom inte på nåt bättre. Vill verkligen lära mig det här med masker men det kräver att jag sätter mig ned och gör en större ansträngning... Så vi får väl se när det blir!

Idag ska jag plugga och städa.. Det ska faktiskt bli skönt att få lite iordning här hemma. Det ligger saker överallt så även om det inte är smutsigt så är det rörigt.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Made by Ina sa...

Supermysiga foton som du satt ihop. Du har verkligen ett öga för det där =)