tisdag 4 november 2008

Nu är det snart jul..

.. slog det mig häromdagen. Nu börjar det bli dags att gå i affärer och fundera ut vad man kan önska sig i julklapp och börja hitta klappar till familjen. Och inte minst så börjar det bli dags för julkort! Så här kommer två stycken. De är gjorda med Maja designpapper- julserien och Pysselmyranstämplar såklart:)

På det här kortet har jag använt mig av stämplarna "Nu är det jul igen" och "Tomte med paket".


Här har jag använt stämplarna "En skön och riktigt god jul önskar" och "Jesusbarnet i stallet".

Just nu är jag i Lidköping och borde plugga men efter ett litet missöde igår känner jag mig lite omotiverad. Det var nämligen så att jag skulle låna en bok (kurslitteratur) på bibblan i Lidköping, den fanns inne förra veckan men nu så var den såklart utlånad. OCH, det var kö på den. Som om inte detta va nog så måste jag ha läst den tills imorrn vilket blir besvärligt eftersom jag inte har tillgång till den på nåt sätt. Suck! Ett irriterande inslag i mitt liv.

Annars flyter allt på som vanligt, vi åker fram och tillbaka till mellan städerna och jobbar på huset så mkt vi kan. Det ska bli såå kul när det är klart men det är en bit kvar. Just nu drar Anders om all el och jag river tapeter, målar garderober och slipar fönsterbräden. Snart ska vi även slipa alla väggar från tapetojämnheter, måla alla tak, spackla, måla fönsterbräden och alla lister, sen är det nog dags för att tapetsera. Ni förstår, det är en bit kvar... Känner ni att det kliar i fingrarna av lust att hjälpa till så låt det inte stanna vid det utan bara kom:)

Ha de gott hörrni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni var ju inte hemma när jag var där juh... dålig stil ;)

Sååå fina kort!!! o så fina stämplar, jag blir kär! Ska nämligen pyssla julkort med kompisar här i jkpg, men så fina stämplar hittar jag minsann inte här... kanske värt att beställa?
Kram!

Anonym sa...

Jättefina kort!