tisdag 25 november 2008

Så var det dags igen

För hemtenta allså. Den hgär blir en riktig utmaning. Svåra frågor som handlar om att diskutera, analysera, reflektera och problematisera frågor om lärande och verksamhetsutveckling i "Lousiefallet". Det värsta är att vi fick tentan igår då jag satt på buss och tåg hela dagen och den ska vara inne på torsdag morgon (då en kompis ska skriva ut den och lämna in den åt mig). En annan jobbig sak är att vi ska (!) använda viss kurslitteratur och jag har inte en av de böckerna och har heller en läst den. Det blir lagom svårt att lyckas använda den boken. Jag är riktigt nervös, har ingen aning om hur jag ska hinna skriva 5 sidor text på två dagar, inklusive idag. Hjälp! Får nog sätta igång och skriva nu och sluta blogga

Men här kommer iaf en bild från mitt köksfönster för 3 veckor sen:
Och här kommer en bild från bröllopet för 3 månader sen:
Håll tummarna för mig är ni snälla!! Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har hållt tummarna för dig!! =)
Du är dessutom utmanad i min blogg... yeah =)